Դերերի հասանելիություններ

Ուղղորդիչ:  Ադմինիստրատորի գործիքներ >

Դերերի հասանելիություններ

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

Դերերի հասանելիություն գործիքի միջոցով նկարագրվում են ծրագրի ենթահամակարգերի, փաստաթղթերի, տեղեկատուների և առցանց հաշվետվությունների յուրաքանչյուր տեսակի հետ աշխատելիս օգտագործողի իրավասությունները։

Համակարգում նոր Դերի հասանելիությունների սահմանումն ու արդեն ավելացրածի խմբագրումը կատարվում է Դերի հասանելիություն պատուհանի միջոցով, որն ունի հետևյալ տեսքը․

 

RolesAccess1

 

Դերերի հասանելիություն պատուհանը պարունակում է հետևյալ դաշտերը.

 

Դաշտ

Նշանակություն

Դեր

Դերը, որի համար նկարագրվում է հասանելիությունը։ Դաշտին կից ընտրման ցուցակում առաջարկվում են Դերեր ցուցակում սահմանված արժեքները։ Պարտադիր լրացվող դաշտ է։

Մեկնաբանություն

Մեկնաբանություն Դերի հասանելիությունների վերաբերյալ: Կարող է ընդունել արժեքներ Ստանդարտ մեկնաբանություններ տեղեկատուից։

 

Ենթահամակարգերի հասանելիություններ ցուցակում սահմանվում են բաժինների և բաժիններում առկա առանձին փաստաթղթերի, Գործողությունների և Հաշվետվությունների հասանելիությունները։

Փաստաթղթերի հասանելիություններ ցուցակում սահմանվում են առանձին փաստաթղթերի Ավելացնելու, Խմբագրելու, Դիտելու և Հեռացնելու իրավասությունները։

Տեղեկատուների հասանելիություններ ցուցակում սահմանվում են առանձին տեղեկատուների Ավելացնելու, Խմբագրելու, Դիտելու և Հեռացնելու իրավասությունները։

Առցանց հաշվետվությունների հասանելիություններ ցուցակում սահմանվում են առանձին առցանց հաշվետվությունների դիտելու հասանելիությունը շարժական մասի օգտագործողների համար:

Կարգավորումներ ցուցակում սահմանվում է աշխատանքային ժամանակահատվածը։

Աշխատանքը ցուցակներում նկարագրված է Աշխատանք փաստաթղթում գտնվող ցուցակներում բաժնում:

 

Դերերի հասանելիության ընթացիկ տողի կոնտեքստային ցանկում կան հետևյալ հրամանները.

Ավելացնել. ավելացնել նոր Դերի հասանելիություններ:

Բացել․ բացել/խմբագրել Դերի հասանելիությունները:

Հեռացնել. հեռացնել Դերի հասանելիությունները:

Պատճենել. ստեղծել նոր նմանատիպ Դերի հասանելիություններ՝ ընթացիկ տողի տվյալներով լրացված: