Հեռախոսային կենտրոն

Ուղղորդիչ:  Առաջին մակարդակ

Հեռախոսային կենտրոն

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

Ենթահամակարգը նախատեսված է հեռախոսային կենտրոնի աշխատանքն ավտոմատացնելու համար։ Հեռախոսային կենտրոնը ներառում է Զանգերի սպասարկման պատուհանը, Զանգերի պատմություն հաշվետվությունը, Մուտքային զանգի  նպաակներ և Ելքային զանգի նպատակներ տեղեկատուները։

Ենթահամակարգի աշխատանքն ակտիվացնելու համար անհրաժեշտ է իրականացնել Դրույթների Սարքավորումներ էջի Զանգի սպասարկում բաժնի կարգավորումները։

Հեռախոսային կենտրոն ենթահամակարգն անհրաժեշտ է բացել Ուղղորդչից։