Հարց։ Ի՞նչ է Add-ins-ը և ի՞նչ հնարավություններ է այն տալիս
Պատասխան։ Add-ins-ը լրացուցիչ գործիքների խումբ է, որը ներառված է MS Office փաթեթում և ունի բազմաթիվ ֆունկցիաներ, ներառյալ համապատասխան հարցումները, արտաքին աղյուսակների և տվյալների բազաների հետ կապը։ ՀԾ-Վաճառքների Կառավարում համակարգի Add-ins-ը անհրաժեշտ է ռեգիստրացնել MS Office Excel-ում համապատասխան բանաձևեր կիրառելով հաշվետվություններ ձևավորելու, ինչպես նաև ծրագրում MS Office Excel-ի միջոցով տվյալներ ներմուծելու համար։ |
Պատասխան։ Նախ անհրաժեշտ է կատարել որոշ ստուգումներ․ •MS Office-ը պետք է լինի 2016 կամ ավելի բարձր՝ վերջին թարմացումներով։ •Համոզվել, որ Microsoft Visual Studio Tools for Office (vstor_redist.exe)-ը տեղադրված է՝ Control Panel → Programs and Features: •Համոզվել, որ չկան բացված MS Office Excel ֆայլեր։ Նշված ստուգումները կատարելուց հետո կարող ենք ռեգիստրացնել Add-ins-ը նշված տարբերակներից մեկով։ Տարբերակ 1։ 1.Ադմինիստրատորի իրավասություններով բացել ՀԾ-Վաճառքների Կառավարում ծրագիրը։
2.Ժապավենի Օգնություն ներդիրում ընտրել Գրանցել Excel-ի Add-in-ները հրամանը։
Եթե գործողությունն ավարտվել է հաջողությամբ, Դուք կստանաք հետևյալ հաղորդագրությունը․
Տարբերակ 2։ 1.Նախ պետք է բացել ծրագրի թղթապանակը՝ C:\Program Files (x86)\Armenian Software\AS-Sales Management 7։ Թղթապանակը կարելի է բացել նաև ծրագրի Shortcut-ի վրա մկնիկի աջ ստենը սեղմելով և Open file location հրամանն ընտրելով։
2.Ադմինիստրատորի իրավասություններով բացել Command Prompt-ը՝ cmd:
3.Անհրաժեշտ է ծրագրի թղթապանակից պատճենել RegExcelVSTOAddin.exe և ASSalesManagementAddIn.dll ֆայլերի ճանապարհը և տեղադրել cmd-ում։ Ֆայլի ճանապարհը կարելի է պատճենել shift կոճակը և մկնիկի աջ ստեղնը սեղմելուց հետո Copy as path հրամանի միջոցով։
4.Առաջին ֆայլի ճանապարհը տեղադրել cmd-ում, բացատ դնել, տեղադրել երկրորդ ֆայլի ճանապարհը և սեղմել enter կոճակը։
Եթե գործողությունն ավարտվել է հաջողությամբ, Դուք կստանաք Addin successfully registered հաղորդագրությունը։ |
|
Պատասխան։ Ծրագրի Add-ins-ն ավելանում է MS Office Excel-ի ժապավենի Add-ins ներդիրում և ունի հետևյալ տեսքը։
|