Նոր փաստաթղթի ավելացում

Ուղղորդիչ:  Աշխատանք փաստաթղթերի հետ >

Նոր փաստաթղթի ավելացում

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

Նոր փաստաթուղթ գրանցելու համար պետք է Ուղղորդչի համապատասխան բաժնի Փաստաթղթեր ենթաբաժնից  ընտրել համապատասխան փաստաթուղթը և կատարել հետևյալ քայլերից մեկը․

Կոնտեքստային ցանկից ընտրել Ավելացնել հրամանը:

Ժապավենից ընտրել Ավելացնել հրամանը։

 

InsertNewDocument

 

Սեղմել CTRL+N ստեղների համադրությունը:

Պատուհանի վերնագրում փաստաթղթի անվանումից հետո գրված (Նոր) բառը հուշում է, որ կատարվում է փաստաթղթի մուտքագրում: